Bitter...

Vardagsbetraktelser / Permalink / 0
Hög gnällnivå i den här bloggen nu...
 
Känner dock att jag håller på att bli något bitter utav alla dessa tidigar morgnar. Igår var första gången på över en vecka som Ellen sov till 7. Det var rätt så skönt. Speciellt eftersom jag hade feber i söndags. 
 
Jag har sovit kasst inatt. besvärats av hosta, ont i halsen och slemmig i halsen. Såklart vaknar Ellen 05.10. Hon fick en flaska välling och sedan gjorde jag ett försök i 25 minuter att få henne att somna om. Det gick inte. Nu ligger jag på soffan med huvudvärk, halsont och hosta och känner mig som en jättedålig förälder som inte orkar engagera mig i mitt barn denna tid på dygnet.
 
 
Att det är så här ljust på hennes rum dom morgnar solen skiner kanske är en bidragande orsak... Observera att rullgardinen är neddragen...
Till top