14 maj!

Vardagsbetraktelser / Permalink / 1
Min födelsedag, 31 år nu. När ska man börja känna sig vuxen på riktigt? Ibland känns det bara som att jag låtsas.
 
Dagen började tyvärr vid 5 eftersom någon inte ville somna om. Efter lite frukost, plock och fix här hemma bjöd N på thaibuffé på stan. Sedan åkte vi och handlade. Väl hemma började förberedelserna till kvällens middag. Jag bjöd på tacobuffé, både vanlig, hederlig "svenne-tacos" men även Carnitas. Det var mycket smarrigt.
 
Sedan blev det en chokladmoussetårta (kladdkakebotten, vit chokladmousse med polkagris och chokladmousse) chokladkolasnitt, chocolate chip cookies och kärleksmums.
 
 
 
Fick en massa presenter! Nya lampskärmar, en gosig filt, en vas, en kanna, presentkort på Boomerang, en kapsylöppnare, en barncykelsadel, och en tändsticksaskhållare (tror inte jag glömt nått nu...) 
 
 
 
 
 
 
Nu tittar jag snart i kors. Ska slappa lite i soffan innan det blir läggdags (och håll tummarna för att Ellen sover bra inatt och inte vaknar kl 5...)
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Till top