V.33!

Gravid, Vardagsbetraktelser / Permalink / 1

Bara 7 veckor kvar! Eller 9... beror ju på om jag går över tiden eller inte. Med Ellen gick jag 4 dagar över tiden. 

Mycket tankar om förlossningen. Hur kommer det gå? Kommer det ta lika lång tid som med Ellen? Kommer vi bli kvar på BB pga diverse saker? 

Förkylningen börjar äntligen släppa sitt tag om mig! Förra veckan toppade vi med en bihåleinflammation... fick antibiotika och nu känner jag att livsandarna har återvänt! Underbart att inte vara täppt i näsan eller ha ont i halsen med.

Jag jobbar fortfarande, men har gått ned i tid. Jobbar februari ut, men har endast 9 arbetspass kvar! 

Förutom förkylningen så mår jag faktiskt väldigt bra. Känner knappt av fogarna. Är relativt pigg, sover på nätterna, är inte speciellt svullen. Klart det är tungt mellanåt men inte på långa vägar som förra graviditeten! 


Nu kämpar vi på de sista veckorna!

#1 - - Cissi:

Spännande! Det närmar sig!

Till top