Fullt upp!t

Vardagsbetraktelser / Permalink / 0
Oj vad dagarna går!
 
Förra veckan var förkylningens vecka... Mitt halsont utvecklades till en snorig näsa och Ellen näsa rann mest hela tiden. Hon är fortfarande snorig, men pigg och glad. Hostan börjar bli bättre också.
 
I helgen har vi haft fullt upp. I fredags jobbade jag extra på Postop. Alltid skoj att jobba lite. 
 
 
I lördags började vi dagen med att titta på bil och Ikea-besök. Vid 15 mötte jag upp Teresia, Johanna, Martina och syrran utanför Stationen. Drack lite vin, åt godsaker och sötsaker. När jag sedan trodde jag skulle bli hemskickad blev jag kidnappad. Fick en cider i handen och ingen sa något om vart vi skulle. Men jag förstod i alla fall vad det var jag blev utsatt för, en försenad 30-årspresent!
 
Hamnade sedan hemma hos syrran där det bjöds på bubbel och snacks, jag fick en helkroppsmassage. Det blev sedan grillad mat och bubbelbad! Mycket, mycket trevligt!
 
 
 
Söndagen började med en god frukost med lilla familjen. Sedan skruvade vi Ikea-möblerna vi köpte på lördagen. En stol och ett skrivbord! 
 
 
 
När det var klart begav jag mig till jobbet igen. Hade jag vetat att jug skulle bli kidnappad hade jag aldrig sagt ja till att jobba eftersom jag var hemma vid 2-tiden på natten... Men nu var det som det var!
 
Ny vecka nu. På torsdag fyller jag år. Håller som bäst på att klura ut vad jag ska bjuda på!
Till top