Time flies...

Vardagsbetraktelser / Permalink / 0

Det var inte igår jag loggade in här. Tiden går. Sist jag skrev var i oktober 2017. Vi bor fortfarande kvar. Jag jobbar fortfarande som sjuksköterska, är tillbaka på ortopeden sen i april men byter till Handkirurgmottagningen i april. Ellen har hunnit bli 4 år och Maja är snart 2 år. Vi har nyss kommit hem från en vecka på Gran Canaria och kastades tillbaka till verkligheten direkt då Ellen började spy så fort vi kom hem. Så vecka började med VAB... Har klarat mig än så länge, bara hoppas att det fortsätter så. 

Tänkte försöka sparka igång bloggen igen, det är kul att ha som minne, kunna gå tillbaka och titta. Sen vill jag kunna skriva lite mer om hudvård och mode än vad som går att göra på Instagram. Har startat ett till instagramkonto med fokus på just det; johannas_stil

Så, om det finns någon läsare kvar, välkommen tillbaka! Om det tillkommer någon ny, välkommen hit! 

Till top